۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۹

محبوبترین کتاب سال

این مطلب برای نظرسنجی سایت خوابگرد نوشته شده است.
***
محبوبترین کتاب سال 87. برای آدمای کتاب خون با کرم کتاب انتخاب همچین کتابی کار راحتیه، ولی برای من یه کم سخته. من خودمو کرم کتاب میدونم ولی در برابر رمان و داستان ایرانی بشدت مقاومت میکنم. و رمان و داستان ترجمه رو معمولا ترجیح میدم و از ایرانی ها بیشتر قدیمی ترها رو میخونم. به همین خاطر هم فقط یه کتاب انتخاب کردم. اما اتفاقا یکی از کتابهای سال 87 رو خوندم، که اونم به من هدیه شده و بعد از خوندن با خودم گفتم بد چیزی نیست.

نام کتاب: برف و سمفونی ابری
نویسنده: پیمان اسماعیلی
یک مجموعه داستان کوتاه که هفت تا داستان داره و اسم هیچکدومش "برف و سمفونی ابری" نیست!. داستانهای جالب، معما گونه، سوال برانگیز و در عین حال ساده که با نثری متفاوت گونه(!) نوشته شده و شما را جذب خود میکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درود و تشکر از دیدگاهتان.