۱ فروردین ۱۳۸۶

حاجی فیروز

(سیاه1) ارباب خودم سلام علیکم // ارباب خودم سرتو بالا کن
ارباب خودم بزبز قندی // ارباب خودم چرا نمی خندی
ارباب خودم گلی به جمالت // از کجا بگم وصف کمالت
بشکن بشکنه بشکن // (سیاه2) من نمیشکنم // (سیاه1) بشکن
(سیاه2) بازم بشکنم // (سیاه1)بشکن

(سیاه2) این جا بشکنم یار گله داره // اون جا بشکنم یار گله داره
این عاشق بیچاره چقدر حوصله داره
این جا تهرونه، بعله // قر فراوونه، بعله

یا حق // یا هو
در سایه ایزد تبارک // عید همگی بود مبارک // در سایه ایزد تبارک // عید همگی بود مبارک
یا حق // یا هو
حاجی فیروزم، بعله // سالی یه روزم، بعله // ای سال بر نگردی // بری دیگه بر نگردی

یا حق // یا هو
در سایه اسزد تبارک // عید همگی بود مبارک
هر کی به کاری مشغوله // پولی بریز تو کشکول
هر کی به کاری مشغوله // پولی بریز تو کشکول
یا حق // یا هو
***
ترانه هاي روحوضي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

درود و تشکر از دیدگاهتان.